Tuesday, November 8, 2016

Husni Pemangsa Seks Akan Jadi ‘Trump Of Malaysia’?


Raja Petra Kamarudin yang dibayar untuk membantu UMNO dan Barisan Nasional (BN) bagi menambat hati rakyat dalam menghadapi pilihan raya umum ke-14 semalam mengatakan mereka yang menjadi ‘mangsa seks Husni’ akan diketahui dalam masa terdekat.

Menurutnya, Datuk Seri Ahmad Husni Hanadzlah kini panik dan meminta pembantu dan orangnya agar mengubungi semua wanita yang pernah ‘diraba olehnya’ agar berdiam diri dan jangan mendedahkan kelakukan bekas bos mereka.

Malah dikatakan Husni sanggup membayar berapa sahaja untuk membuatkan mereka membisu bagi mengelakkan mereka mendedahkan rahsia ‘pemangsa seks’ Husni itu.
Siti Nabilah

Sudah pasti Husni tidak mahu digelar ‘ Trump of Malaysia’.
  
Husni digambarkan begitu terdesak sehingga menggunakan bekas pembantunya termasuk yang pernah menjadi Setiausaha Politik kepada Husni iaitu Shamsul Zairil Kamaruddin (nombor telefon +6019 510 1213), serta Siti Nabilah Omar a.k.a. Bella yang bekerja di pejabat Husni (nombor telefon +6017 667 3707), untuk menghubungi mangsa raba punggung dan raba tetek bekas mereka.

Raja Petra mempertikaikan sebab Husni berhenti menjadi Menteri Kabinet yang antara sebabnya untuk menghabiskan lebih banyak banyak masa kepada ‘agama’.

“Apa beliau maksudkan habiskan banyak masa dengan agama? Apakah beliau tidak punya banyak masa jika berada di dalam Kabinet?

Shamsul Zairil
Juga bagaimana beliau akan berkhidmat kepada kepentingan rakyat dengan meletakkan jawatan?”

Menurut Raja Petra, masalah dengan orang politik ialah mereka membuat kenayatan politik tetapi tidak dapat menjelaskannya – maknanya anda perlu meneka atau membuat kesimpulan sendiri mengenai apa yang diperkatakan mereka.

Seperti tidak puas-puas menghina Husni, Raja Petra mengatakan Husni berhenti kerana mahu menjadi Menteri Kewangan, bukan meneruskan kariernya sebagai Menteri Kewangan Kedua.

Malah, Husni turut dikaitkan dengan kekecewaanya mendapatkan kontrak RM2 bilion bagi sambungan laluan New Pantai Expressway (NPE) dan rayuan syarikat anaknya dua minggu lalui tidak dilayan oleh kerajaan.

Kata Raja Petra, oleh kerana Husni mempunyai skandal seks beliau tidak boleh mengugut dan mendatangkan ancaman kepada kerajaan.


Katanya Husni yang ada rekod buruk tidak akan mampu mempengaruhi rakyat kerana dia berjuang untuk dirinya bukan untuk rakyat.

‘Senang sangat jadi hero! ‘ hanya dengan memburuk-burukkan Perdana Menteri dan kemudian dijadikan ikon pembangkang.

Husni seperti pemimpin pembangkang  lain, tidak pedulikan masalah rakyat. Yang penting masalah dan kepentingan mereka sahaja, tegas Raja Petra.

Blogger yang kini bermustautin di Britain itu berkata yang menyokong pembangkang yang digelarnya Pakatuns adalah kalangan pengikut yang bodoh, yang sepatutnya TIDAK DILAHIRKAN DI DUNIA.

Mereka juga mensia-siakan udara yang mereka bernafas yang disebut sebagai bazir beras.

(These Pakatuns are so dumb that they should never have been allowed to be born. They are wasting the air they breath or, as they say in Malay, bazir beras (wasting the rice).)

Walaupun Husni masih ahli UMNO dan Ahli Parlimen UMNO (BN), Raja Petra anggap tidak ada bezanya Husni sekarang dengan pembangkang.

Dia pentingkan diri, bodoh dan pemangsa seks.

No comments:

Post a Comment